sobota, 7 kwietnia 2012

Boguś(ia) - Jajo odsłona 5

Jajo skończone :)
Siedziałam dzisiaj do prawie 2 w nocy... bo uparłam się, że zdążę i się udało :)
Na razie pokazuję tylko fragment i to w kolorach szarości...
Niestety nie jestem w stanie zrobić o tej porze dobrego zdjęcia, to co udało mi się zrobić najlepszego ze zdjęciem załączam poniżej, a jutro postaram się uzupełnić post o zdjęcie całości w kolorze :)




Wesołych Świąt Wszystkim życzę i dziękuję serdecznie za miłą zabawę :)


Update w kolorze...


Niestety "udało" mi się je zrobić z kilkoma błędami :/...
Stwierdziłam jednak, że nie będę pruć i poprawiać, tylko popełnię takie same symetrycznie i nie będą się rzucać w oczy. 
W kokardce o dziwo też "udało" mi się popełnić błąd, ale już trudno.
Błędy nie błędy, jajo samo w sobie jest bardzo ładne - chociaż wersje innych dziewczyn, znacznie bardziej przypadły mi do gustu ;).
Jeszcze się zastanawiam jak je wykorzystam, na razie zrobiłam bordiurę szydełkową w kolorach jak na zdjęciu. Może jajo zostanie aplikacją na poduszkę? Hm... zobaczy się :)
 
Pozdrawiam Wielkanocnie :)

3 komentarze:

  1. Nie wiem co chcesz od swojego jaja, jest piękne!!
    Ja na moim też popełniłam błędy, a dokładnie jeden. Źle wymierzyłam kanwę, i brakło mi miejsca na końcówkę kokardy z prawej strony, więc mam urwaną, bo musiałam improwizować :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda, że zabrakło. Ja też źle wymierzyłam..., ale dzięki temu, że zostawiłam sobie dodatkowy margines, kokardka po prawej stronie zmieściła mi się na styk ;)
      I szczerze, to nie widać, że zabrakło Ci kanwy :), nawet teraz kiedy już wiem. A jajo się znacznie ładniejsze niż moje :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń