środa, 28 marca 2012

Mój drugi wpis - SKOŃCZYŁAM!!!

Wczoraj udało mi się skończyć moje jajko wiec spieszę żeby się nim pochwalić.
Gdy zaczynałam haftować nie miałam pomysłu na wykorzystanie haftu. Ale w tak zwanym międzyczasie swój haft skończyła Haftyśka. Jak zobaczyłam jej jajo wiedziałam, że to jet to.
I tak powstał mój "wafelek".
Haftowałam na kanwie 20, jedną muliną DMC więc haft nie jest duży. Ma ok. 22 cm wysokości.
A dlaczego tylko dwa wpisy... Bo ja niezbyt lubię pokazywać hafty w czasie pracy :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkie haftujące, dziękuję za wspólną zabawę.


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wykończenie, pisanka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taki pomysł na zakończenie. Super, bardzo ładne jajo!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju...a może jaju:))
    jakie to śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyślałabym ,ze takie zestawienie kolorów może mi się podobać, ale naprawdę jest ładne.No i fajny pomysł na wykończenie jaja.

    OdpowiedzUsuń