wtorek, 21 lutego 2012

Etapy pierwszej kartki :)

Tak po cichutku podglądałam sobie Wasze prace nad jajkiem i w końcu nadeszła pora na mnie :).

Kilka razy robiłam zdjęcie moich postępów żeby je pokazać ale zawsze jakoś było mi nie po drodze z wpisem więc dzisiaj zamieszczam wszystko w jednym poście :).

Tak wyglądała praca nad moim jakiem wielkanocnym.


Zdjęcia nie najlepsze, bo zawsze robione wieczorem przy sztucznym świetle.

Jajko haftuję muliną Ariadna, dwoma kolorami. Kokardę kolorem numer 562, kwiatki w jajku kolorem numer 1620. Wypełnienie jajka połączeniem tych dwóch nici.


Efekt nawet mi się podoba. Zobaczymy jak będzie wyglądało jajko skończone.

Teraz odkładam jajko na bok, bo mam inne prace do wykonania. Mam nadzieje, że przed świętami zdążę je skończyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz