niedziela, 12 lutego 2012

Ruszylam i ja

Po wielkich trudach,czytaj inne zabawowe hafciki,i ja ruszylam ze swoim jajkiem.Byloby wielkim wstydem dla mnie,gdybym jako organizatorka SAL-a nie wywiazala sie z niego.Dzisiejsze popoludnie zaowocowalo w jajkowe krzyzyki.Nie ma tego jeszcze duzo,ale poczatek juz jest.A jesli jest poczatek to musi byc i koniec.Mam nadzieje,ze jajka bedzie przybywalo dosc szybko.
Tak wyglada teraz

kanwa DMC -18",mulina DMC numer111

5 komentarzy:

  1. Pelasiu jajo zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się pięknie - fajne wiosenne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam mocno kciuki. Początek cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory mulinki,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie się te cieniowania układają!!:)

    OdpowiedzUsuń