wtorek, 10 stycznia 2012

AAN Garden Egg - 1 - aeljot

Do haftowania obrazka, który wyszywamy w ramach SALa Wielkanocnego wybrałam polską kanwę koloru ecru. Zachowałam oryginalne kolory schematu tj. fioletowy i zielony nie stosując się jednak do podanych numerów a używając mulin z moich zasobów.

Haft wyszywa się łatwo. Lubie takie jednokolorowe wzory, do tego te zawijaski wprawiły mnie w dobry humor. Na tyle dobry, że mam już gotową 1/4 wzoru.





Zdjęcie robione rano ma jeszcze pewne braki ale dziś wieczorem udało mi się skończyć pierwszą kartkę schematu.

Boję się tylko czy z drugą nie będzie problemu. Skan jest nieco krzywy i nie wiem czy cały wzór jest dobrze skopiowany. No ale o to będę martwić się jutro ;)

7 komentarzy:

  1. Też po wydrukowaniu, myślałam, że schemat jest źle zeskanowany, ale jeśli nie wydrukował się w całości (tak jak mi za pierwszym razem) to wystarczy odhaczyć przy drukowaniu opcję, która zdaje się, że brzmiała "wyrównaj do kartki", albo jakoś podobnie, po odhaczeniu tej opcji wychodzi cały wzór :) - mam nadzieję, że to co napisałam jest zrozumiałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jajo wychodzi super, też nie mogę się doczekać, kiedy zacznę ;), ale na razie jeszcze nie mam czym, ani na czym wyszywać...

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim tempie to skończysz do końca tygodnia.Wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, szybko machasz igiełką :) ja, póki co czekam na zamówioną mulinę...

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!!! to już ładny kawałek masz

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybciutko idzie, Lecę szykować materiały i też biorę się do roboty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja igielka smiga,a smiga...tez myslalam nad cieniowanym fioletem(nie wiem dlaczego,ale ostatnio ten kolor cos mi sie podoba),jednak nie jestem do konca zdecydowana...Twoj wychodzi slicznie...

    OdpowiedzUsuń