wtorek, 31 stycznia 2012

Pisanka Wielkanocna by Folk Pug odsłona 1

Witam wszytkie drogie SALowiczki
Od jakiegoś czasu podziwiam na blogu Wasze Wielkanocne xxx.
W zeszłym tygodniu postanowiłam dołączyć i ja :D
Haft krzyżykowy nie należał do moich ulubionych technik, ale mnie wciągnęło i to bardzo!!!
A oto efekty mojej tygodniowej pracy:

Kanwa koloru ecru znaleziona w czeluściach szafy :)
Motyw główny jajka mulina DMC 470
Trzy kwiatki postanowiłam zrobić muliną DMC 937 (miała być początkowo na kokardę, ale stwierdziłam, że za mały kontrast jest czego na zdjęciach nie widać za dobrze)
Kokarda muliną DMC 890 (nie mogłam się doczekać efektu i zaczęłam haftować co by ocenić swój wybór koloru)

 Pisanka wychodzi gigantyczna ale mam już chyba na nią pomysł tylko pytanie czy starczy mi czasu i sił do Świąt żeby go zrealizować :)




3 komentarze:

  1. też zadaję sobie to pytanie :)

    moje jajko dzielnie czeka - nie ruszane od ostatniego tygodnia,

    ładnie Ci idzie - głowa do góry,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj piekne bedzie Twoje jajko..i jak go juz duzo...

    OdpowiedzUsuń
  3. super Ci idzie!!! dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń