piątek, 13 stycznia 2012

Pierwsza odsłona by Jowi.

Witajcie.Zmobilizowana przez poprzedniczki , które tak dziarsko i sprawnie postawiły swoje pierwsze krzyżyki, postanowiłam i ja pokazać jak u mnie przedstawia się wielkanocne jajo, a właściwie kokarda na nim. Przyznaję ,że miałam spory dylemat z  kolorami , ale ostatecznie wybrałam moje ulubione do haftowania szarości.Te z Was ,które widziały już niektóre moje prace , zapewne nie są zaskoczone  ich wyborem .



Muszę przyznać ,że oglądanie Waszych postępów w wyszywaniu to niezły doping.Pozdrawiam Was i życzę owocnego weekendowego wyszywania.

3 komentarze:

  1. w Twoim wykonaniu na pewno bedzie sliczne jajko...

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się bardzo delikatne ...

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak samo zawsze wybieram
    moje ulubione kolory hehehe ;)
    pozDrawiaM ciepło :)

    OdpowiedzUsuń