sobota, 14 stycznia 2012

AAN Garden Egg - 2 - aeljot

Za mną druga kartka schematu. Udało mi się ją skończyć wczoraj. Coraz przyjemniej wyszywa mi się to jajo.
Bałam się na początku czy schemat nie ma jakiś brakujących krzyżyków bo druga kartka była nieco przechylona. Na szczęście okazało się, że nie brakuje na niej nic. A raczej prawie nic bo  zauważyłam brak kilku krzyżyków  ze wstążki, które powinny pojawić się na tej karcie schematu.
Udało mi się znaleźć w sieci inny schemat, zapisany w pliku pdf, i jego jakość jest o wiele lepsza.


6 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, zaraz po czarnym to mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem ze schematem.Mogłabyś,proszę przesłać ilnk ze schematem w pdf na anma@autograf.pl?
    A w temacie:Twoje jajo jest cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie prezentuje się Twoje Jajo!!!!! Miłego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow.Idziesz jak burza. Efektowne jajo Ci powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszyłaś prawie połowę, szybko Ci to idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, strasznie szybciutko śmigasz igiełką:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń