sobota, 14 stycznia 2012

Sal 'owe jajko Xymci-dm :) Odsłona 1.

Witajcie dziewczyny :) Ja też już zaczęłam swoje jajeczko -super mi się haftuje :)))
Wybrałam kanwę DMC 14 kolor szary  (nie znam nazwy ) .Kolory mulin firmy Anchor 403
czarny i 47 czerwony do tego dodałam DMC kolor nr E 168 o nazwie Precious metal effects
jako dodatek .Tylko mam problem jakoś słabo ten kolor srebny widać na kanwie i nie
wiem czy go zmienić czy zostawić :( Kokardka jaka będzie też nie wiem ale mam jeszcze
trochę czasu na wyborem . Póki co wracam do jajka i życzę wszystkim powodzenia !!!
Cieszę się,że jestem tu z Wami - ogromne uściski zwłaszcza dla organizatorki :*

2 komentarze:

  1. Twoje jajko będzie trochę w stylu haftów ukraińskich, więc może pomyśl nad kokardą w kolorze czerwonym... ale oczywiście zrobisz taką jaka będzie Ci się podobała :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak też myślałam no i faktycznie to ten styl
    chodź ja tu się kierowałam ulubionymi
    kolorami hihi .Srebny zmieniam na czerwony
    słabo go tu widać i psuje efekt ślicznego
    jajka . pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń