wtorek, 31 stycznia 2012

Moje jajo ......


..... wreszcie nabrało kolorów. Decyzja zapadła , mulinki wybrane i chyba będą dużym zaskoczeniem chociaż nie dla wszystkich :) :) :) . Nie będą to kolory Wielkanocne , żadnej zieleni, pomarańczu ani też żółci. Jakoś długo nie mogłam się zdecydować ale wystarczyła mała podpowiedz , sugestia i padło na .... DMC 4025 i 936 , kanwa biała 14 ct , jak to wyjdzie zobaczymy (???) A oto moje przegotowane mulinki :


Z tego co tu widzę to kolorystyka Wielkanocnych jaj :D jest dość duża . Oj , barwne te jajka , czasami kolorystyka zaskakująca ale wszystkie są śliczne i oryginalne.
Podziwiam już skończone i te zaczęte .... bo ja dopiero planuję zrobić pierwsze xxx. Może dzisiaj mi się uda. Życzę miłego dziergania i dobrej zabawy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz