środa, 18 stycznia 2012

Haftyśka - # 1

Koncepcja wykonania mojego jajka z SALu Wielkanocnego zmieniała się parę razy :) początkowo miałam zamiar wyhaftować zgodnie z wzorem oryginalnym (czyli na białej kanwie muliną pistacjową i lawendową), później postanowiłam zmienić nieco kolorystykę muliny a ostatecznie zmieniłam zarówno kolorystykę kanwy jak i muliny :) i co najważniejsze- mam pomysł na wykończenie i wykorzystanie wzoru, ale teraz nie będę go zdradzała, bo to trochę za wcześnie :)
Jajko wyszywam na kanwie ecru z dużymi dziurkami, wybrałam do tego cieniowaną mulinę Ariadna w kolorze różowym (miał być pomarańczowy, ale już chciałam zacząć stawiać pierwsze xxx a pod ręką był tylko róż...).


 

Bardzo przyjemnie się haftuje i dość dobrym tempie przybywa kolejnych xxx. Za to kocham wzory jednokolorowe :)

2 komentarze:

  1. Hm, ten różowy kolorek naprawdę ładnie się prezentuje :). Zanim zaczęłam wyszywać też rozważałam różowe jajo ;), potem miało być niebieskie, a w ostateczności powstaje delikatne pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń