niedziela, 15 stycznia 2012

Kamilkowe jajko vol. 1

Witam wszystkie wyszywające,
to jajko jest pierwszym Salem w jakim będę brała udział, więc tym bardziej dziękuję za przyjęcie:)


Mam kanwę w kolorze naturalnym i takiej użyję.
Kokarda będzie jasnofioletowa lub fioletowo-niebieska, jeszcze nie zdecydowałam ale całkiem prawdopodobne, że wezmę po jednej nitce z obu kolorów jednocześnie. Jajko wykonam moją włóczko-muliną (zrobiłam ją z nitek, które pozornie nadawały się tylko do wyrzucenia, a w "nowym życiu" zdążyła już wystapić jako włóczka i jako mulina... i dała radę :).
O postępach w pracy postaram się informować w miarę na bierząco...

pozdrawiam i życzę wszystkim miłego wyszywania,

Kamila

3 komentarze:

  1. Widzę, że u Ciebie też będzie jajo cieniowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko jajo - zmieniłam zdanie co do kolorków na kokardzie...
    bedzie cieniowany fiolet,

    miłego wieczoru i wyszywania - jeśli ktoś jeszcze teraz do tego usiadł

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to czekamy na te efekty
    powodzenia no i pozDrawiaM cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń